Tilmelding

Hvis du flytter til en adresse i vores område og ønsker signal fra vores forening - eller hvis du bor i vores område og endnu ikke er medlem, kan du udfylde nedenstående formular og melde dig til.

Du har også mulighed for at melde dig til ved at skrive en mail til vores kasserer

Hvis du allerede er medlem og flytter eller ønsker anden tv-pakke, skal du udfylde andet skema vedr hhv flytning  eller pakkeskifte

Du er altid velkommen til at kontakte bestyrelsen, hvis der er spørgsmål.

Medlemsstatus (*)
Nuværende pakke (*)
Ønsket pakke (*)
Navn (*)
Adresse (*)
Post nr. og by (*)
Tlf.
Bemærkninger (e.v.t. indflytningsdato, spørgsmål til valg af pakke, osv ….)
Betingelser for pakke valg:
Gebyret for ændring af Tv-pakken, betales via MobilePay til 33309 eller indsættes på foreningens konto på reg. nr. 5971 og konto 4009715 inden 3 arbejdsdage ellers træder ændringen ikke ikraft. Husk at påføre ejendommens adresse eller medlemsnr. i tekstfelt til modtager.
(Klik her, for at accepterer overstående betingelser)