Regler for valg/ændring af TV-pakke

pakkeændring gældende fra1.1.2024 skal ske her via hjemmesiden senest den 5.12.2023

Et nyt medlem er en husstand, som ikke er tilmeldt Antenneforeningen Øst.(eksempel. Et nybygget hus som ikke har antennesignal endnu).

Et nuværende medlem er en husstand som er tilmeldt Antenneforeningen Øst. (eksempel. Et hus som har antennesignal via antenneforeningen, men som har skiftet ejer/lejer).

1: Ændring op i pakkestørrelse (grundpakke til mellempakke eller fuldpakke) og (mellempakke til fuldpakke) samt (basispakke til anden pakke) kan foretages skriftligt, eller via valg af pakke online.
Pt. er gebyr kr. 0,- for ændring op i TV-pakke. Ændringen vil så træde i kraft inden for 14 dage til en måned.

2: Ændring ned i pakkestørrelse (fuldpakke til grundpakke eller mellempakke) og (mellempakke til grundpakke) samt (fra en tv-pakke til basispakke) kan foretages med løbende måned +1 måned varsel. Bestilles skriftligt eller via valg af pakke online. Pt. er gebyr (Kr. 0,-) for ændring ned i TV-pakke. Ændringen vil så træde i kraft, hvis gebyret er betalt.
Se afsnit om basispakke nedenfor, hvis du ændrer til basispakken.
Gebyret kan betales via MobilePay til 33309 eller indsættes på foreningenskonto i ANDELSKASSEN på reg. nr. 5971 og konto 4009715. Husk at påføre ejendommens adresse eller medlemsnr. i tekstfelt til modtager.

3: Valg af TV-pakke for en ny husstand i vores område kan foretages skriftligt, eller via valg af pakke online og træde i kraft inden for 5 uger efter bestillingen.

4:

BASISPAKKE

Internet uden tv-pakke

Streaming eller flow-tv - det er et emne, der er meget aktuelt i debatten omkring fremtidens måde at se tv på.

Antenneforeningen Østs medlemmer kan få internet, uden at have en tv-pakke. Vi kalder det for en BASISPAKKE.

Se herunder, hvad det kræver.

Bemærk: For at få internet uden tv-pakke skal man være medlem af Antenneforeningen Øst, Bramming
Kontingent er 0 kr. om året. Beløbet - for et år ad gangen - betales i første uge af januar eller ved tilmeldingen for perioden indtil 1. januar.

Når aftalen med Antenneforeningen er på plads, skal man kontakte YouSee på www.yousee.dk, eller på  telefon 70 70 40 40 og bestille det ønskede internetabonnement, som man får til en fordelagtig foreningspris

Der er også mulighed for at besøge YouSee-butikken i Broen (Exnersgade 20, 6700 Esbjerg) og så få kabelmodem udleveret med det samme.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PROCEDURE:

·        Har man en tv-pakke eller tv-pakke/ internet, så kan man opsige sin tv-pakke og fortsætte med internet alene. Man kontakter først Antenneforeningen Øst – eksempelvis via formularen nedenfor, dernæst bestiller man Internet direkte hos YouSee.
Der skal en tekniker ud for at koble om i stander til et specialfilter i nærheden af adressen. Dette gøres uden omkostninger for medlemmet

·        Har adressen tidligere været medlem af Antenneforeningen Øst (og udmeldt sig før 1-8-2017): Ønskes alene Internet kontaktes først Antenneforeningen for at blive medlem.  Kontingent til Øst koster 0kr./år. Beløbet indbetales til Antenneforeningen via MobilePay til 33309 eller indsættes på foreningenskonto i ANDELSKASSEN på reg. nr. 5971 og konto 4009715. Husk at påføre ejendommens adresse eller medlemsnr. i tekstfelt til modtager. Man bestiller dernæst Internet direkte hos YouSee.

·        Har en adresse i Antenneforeningen Øst´s område og aldrig været medlem: man kan blive tilsluttet for en fornuftig pris. Se nærmere under priser . Kontingent er 0 kr. pr. år. Beløbet indbetales på konto 5971  4009715 eller MobilePay 33309. Når indbetaling er opfyldt, kan man bestille Internet direkte hos YouSee

Ønsker man at opsige Internet, kontaktes YouSee - samtidig skal man opsige medlemskab af Antenneforeningen Øst ved at udfylde blanket . Der betales administrationsgebyr på 0.- kr. til Antenneforeningen.

Se i øvrigt regler/priser mm. på vores hjemmeside: www.brammingantenneforening.dk

Pakkeskift

Ansøg om pakkeskift ved at udfylde nedenstående formular.

Medlemsstatus (*)
Nuværende pakke (*)
Ønsket pakke (*)
Navn (*)
Adresse (*)
Post nr. og by (*)
Tlf.
Bemærkninger (e.v.t. indflytningsdato, spørgsmål til valg af pakke, osv ….)
Betingelser for pakke valg:
Gebyret for ændring af Tv-pakken, betales via MobilePay til 33309 eller indsættes på foreningens konto på reg. nr. 5971 og konto 4009715 inden 3 arbejdsdage ellers træder ændringen ikke ikraft. Husk at påføre ejendommens adresse eller medlemsnr. i tekstfelt til modtager.
(Klik her, for at accepterer overstående betingelser)