Seertal i uge 20
Dato: 21-05-2020 13:01:21

Seertal i uge 20.

Nyt fra FDA følger systematisk udviklingen som følge af de store omlægninger ved indgangen til 2020.

Uge 20: Seertiden i denne uge er nu tilbage over tallet fra sidste år. Her i foråret kan seertiden nok være ret påvirket af vejret de konkrete uger og af hvordan de forskydelige helligdage falder. Den store seening på public service-medierne, som vi har set i hele corona-perioden, fastholdes.

Tallene er hentet hos Kantar og er de ’foreløbige’ tal for ugen. I det øverste venstre felt er seertid angivet som xxx | yyy. De to tal er i minutter for henholdsvis 2019 (xxx) og 2020 (yyy).