Sidste nyt i TV-krigen
Dato: 06-11-2019 20:54:52

Det er med beklagelse, at vi har modtaget nedenstående mail i bestyrelsen fra YouSee.

Vi håber dog, at parterne besinder sig, lige som det skete i 2016, hvor 220.000 danskere var fanget i den samme situation som os i dag. Der var 11 dage uden kanalerne fra Discovery. Der var sort skærm på disse 11 kanaler, fordi forhandlinger mellem Canal Digital og Discovery var gået i hårdknude. Efter hårde forhandlinger bøjede Discovery sig og indgik en aftale.

Bestyrelsen holder møde tirsdag 12-11. Her vil vi her diskutere YouSee/Discovery-sagen. Vi har umiddelbart 2 muligheder:
At fortsætte med aftalen med YouSee og samtidig presse på med at få reduceret pakkepriserne.
At søge at opsige aftale og finde alternativ forsyning

Vi vil opfordre alle til, at man følger med i dagspressen, andre medier og kigge jævnligt ind på vores hjemmeside.

Nyhedsbrev og mail fra YouSee ligger som pdf-dokument herunder

Vedhæftede filer