Kommentar til artikel i Ugeavisen
Publiceret af: næstformanden
Dato: 21-10-2019 22:16:28

Kommentar til artikel i Ugeavisen 22. oktober 2019.

Vi forstår godt, at man efter de massive annoncekampagner med bl.a. sort skærm fra Discovery overvejer at melde sig ud af ØST.
Men som der står i Ugeavisen, har andre (220.000 danskere) været i samme situation - med 11 dage uden kanalerne fra Discovery.

Sådan skrev Ekstrabladet 2. februar 2016:
Der er stadig sort skærm på Discovery-kanaler hos mindst 220.000 husstande i Danmark, efter at det i går blev meldt ud, at forhandlinger mellem Canal Digital og Discovery var gået i hårdknude.

De 220.000 Canal Digital-kunder endte med sort skærm i 11 dage, indtil Discovery bøjede af og indgik en aftale.

Vi har i bestyrelsen opfordret YouSee fra ”dag 1” til at indgå en aftale med Discovery. Men det handler jo helt klar om prisen på kanalerne. En pris som vi kunder i sidste ende kommer til at betale.

Johannes Jørgensen,
formand

Artikel i Ugeavisen findes på ugeavisen-bramming.dk

Du finder nyhedsbrevet som pdf-dokument herunder