NYHEDSBREV Februar 2016
Publiceret af: Næstformanden
Dato: 04-03-2016 23:57:11

Nyhedsmail 1 -2016 – 26. februar
Analog-luk 9. februar gik faktisk rigtigt smertefrit. Vi havde vel kun 10 medlemmer, som skulle have ekstra vejledning. Vi havde jo også omdelt materiale, som beskrev lukningen.
29. marts afholdes generalforsamling. Indkaldelseshæfte udleveres 3. -6. marts.
Heri beskrives alle de tiltag, som der har været i 2015 fra YouSees side.
Konkurrencen her i Bramming er jo ikke blevet mindre siden YouSee overtog Vest området. Vest havde inden salget de sidste 2 år mistet ca. 30 % af deres medlemmer – sikkert nok de fleste til STOFA.
Vi mistede i 2014/2015 i alt 78 medlemmer: 4 %. Vi er i bestyrelsen overbevist om, at vores produkt er rigtigt godt – også Internethastighederne og stabiliteten af nettet er ok.
I aften har lige læst på nettet, at lejerne i Boligforeninger ikke er bundet af de pakker, som de tilbyder. (Altså der bliver vedtaget en ny lov( juli 2016?). En lov, som blev annonceret allerede i 2014, hvor alle HUSEJERE jo blev fritstillet ang. modtagelse af tv-signaler). Det er faktisk allerede sådan i dag, at lejerne i Bramming boligforening kan fravælge Antenneforening Øst. Men måske bliver vi påtvunget at skulle opkræve direkte hos lejerne. Så skal vore vedtægter ændres ang. dette!
2016: der skal laves noget teknisk ved nettet, så vi efterhånden kan tilbyde hastigheder op til 1 Mbit! Der afholdes et møde med YouSee her i foråret.
Der står flere oplysninger i indkaldelsen, som I jo vil modtage i første uge af marts.
Vi ses 29. marts.

Vh. Johannes Jørgensen,