Nyhedsbrev Februar 2015.
Dato: 11-02-2015 23:09:59

Nyhedsbrev februar2015.

Fra Antenneforening øst.

Så er vi i gang med år 2 i vores ny tidsregning. 1. januar 2014 blev det jo gjort frivilligt, om man vil være medlem af en antenneforening. Netop denne forordning har givet os i bestyrelsen en del at lave. Jeg har tidligere orienteret om, at der netto forsvandt 34 af vore medlemmer i 2014. Det er lidt mindre end 2 %.  Det er ikke foruroligende. MEN:

En del medlemmer har kontaktet os ang. udmelding. §7 i vore vedtægter blev enstemmigt vedtaget i marts 2014. Alligevel har reglerne i denne paragraf været til diskussion løbende. Nogle ENKELTE medlemmer har haft noget svært ved at forstå, at netop denne paragraf er den, man skal følge i Antenneforening Øst.

Sidst skrev jeg jo, at Vejrup har solgt antenneforeningen til youSee.

Snart skal Gørding bestemme sig!

Og vores nærmeste nabo Antenneforening Vest skal her den 23. februar træffe beslutning om deres fremtid. Havde bestyrelsen for Vest dog bare i 2012 ønsket en fusion med Øst, så havde de ikke stået den situation nu: vælge mellem samarbejde med ASOM net (det bliver nok den løsning (min mening!)) eller salg til youSee. Vi har ikke haft nogen som henvendelse fra Vest siden foråret 2012! Uforståeligt.

Seneste nyt fra youSee kan findes på vores hjemmeside.

Nævnes skal lige, at vi har fået hurtigere Internet til samme pris. Og så kommer der i løbet af 2015 en hastighed på 300 mbit!

TIRSDAG 31. MARTS ER DER GENERALFORSAMLING.

Mød op og støt os i, at vi i Øst skal fortsætte med at have en antenneforening, som vi selv bestemmer over.

Tirsdag 17. februar skulle der gerne være nogle udtalelser fra mig i Bramming ugeavis.

På bestyrelsens vegne
Johannes Jørgensen