Internet uden tv-pakke

Streaming eller flow-tv - det er et emne, der er meget aktuelt i debatten omkring fremtidens måde at se tv på.

Det er muligt for Antenneforeningen Østs medlemmer at få internet, uden at have en tv-pakke. Vi kalder det for en BASISPAKKE.

Bemærk: For at få internet uden tv-pakke skal man være medlem af Antenneforeningen Øst, Bramming. Dette gælder også, hvis man ønsker bredbånd leveret af TDC-Erhverv.

Kontingent er 300 kr. om året og dækker drift, service og vedligehold af anlægget. Beløbet - for et år ad gangen - betales i første uge af januar.

Sådan bestiller du

Hvis du endnu ikke er medlem af foreningen, er der to trin der skal gennemføres før du kan få bredbånd.

1: Du skal tilmelde dig til foreningen så du bliver medlem og indbetale medlemskontingentet. Der er en engangsudgift til etablering af forbindelsen mellem gadeskabet og din bolig.
- Hvis adressen tidligere har været medlem af Antenneforeningen Øst, koster gentilslutning kr. 300.
- Hvis adressen ikke tidligere har været medlem, men ligger i Antenneforeningen Østs område, så koster nytilslutning normalt kr. 600. Forhør dig ved bestyrelsen, hvis du er i tvivl.

2: Når du har fået en bekræftelse fra foreningen på dit medlemskab, kan du bestille bredbånd direkte hos YouSee på www.yousee.dk eller på telefon 70 70 40 40. Der er også mulighed for at besøge YouSee-butikken i Broen (Exnersgade 20, Esbjerg) for at tilmelde sig og få modem udleveret med det samme.

Om udstyr

Når du har bestilt internet ved YouSee modtager du en ordrebekræftelse og udstyr direkte fra YouSee.

Hvis du allerede har en tv-pakke

Har man en tv-pakke eller tv-pakke/ internet, så kan man opsige sin tv-pakke og fortsætte med internet alene. Man kontakter først Antenneforeningen Øst ang. ændringen.

Ønsker man at opsige Internet kontaktes YouSee - samtidig skal man opsige medlemskab af Antenneforeningen Øst. Der betales administrationsgebyr til Antenneforeningen ved udmeldelse.
Man er selvfølgelig også velkommen til at kontakte foreningen, hvis man ønsker at fortsætte med tv-pakke.