Betaling

Betaling af kontingent, pakkeskift, tilmelding, udmeldelse, restance m.m. kan foretages på flere måder.

Du kan betale kontingent med det indbetalingskort, som du modtager. En god idé er dog at melde det til betalingsservice.

Man kan betale til foreningens konto i ANDELSKASSEN på reg. nr. 5971 og konto 4009715.

Du kan også betale med MobilePay til 33309.

Ved betaling direkte på konto og via MobilePay er det meget vigtigt at påføre ejendommens adresse eller medlemsnummer i tekstfeltet til modtager, så vi ved hvor betalingen kommer fra.

Vi vil opfordre alle medlemmer til at tilmelde kontingentbetalingen til Betalingsservice. Du skal i forbindelse med oprettelse til Betalingsservice bruge:

PBS-kreditor nr. 04804678

Debitorgruppe 00001

Kundenr. er dit medlems-nummer, som fremgår af tilsendt indbetalingskort. Medlemsnummer kan oplyses ved henvendelse til foreningens kasserer  Folmer Pultz.