Kanaloversigt

Du modtager tv- og radio-kanaler digitalt fra antenneforeningen. Disse kan modtages via DVB-C /MPEG4 modtager, som er indbygget i de fleste nyere tv.

Antenneforeningen tilbyder grundpakke, mellempakke og fuldpakke. Kanalerne i disse pakker er fra YouSee regionspakke.

- Grundpakken indeholder pt. 24 kanaler.
- Mellempakken indeholder 10 kanaler udover grundpakkens kanaler dvs. pt. 34 kanaler.
- Fuldpakken indeholder 24 kanaler udover mellempakkens kanaler dvs. pt. 58 kanaler.

Se en oversigt over de forskellige TV pakker  her  (gælder fra 1. januar 2021).
Oversigt gældende fra januar 2022 findes her

Du kan også klikke på linket her   for at komme til oversigt på YouSee hjemmeside.

Bland Selv / ekstra kanaler / Web tv

Vores medlemmer har mulighed for at tilkøbe ekstra tv-kanaler, ud over den faste tv-pakke, direkte hos YouSee.

YouSee tilbyder bl.a. "Bland Selv" i stedet for de faste pakker. Forskellen er, at man ved "Bland Selv" kun beholder kanalerne i grundpakken, men har så selv mulighed for at vælge et vist antal andre kanaler i pakken. Dvs. at kanalerne i grundpakken kan ses på alle tv i husstanden og de ekstra kanaler kan ses på de tv, der har tilsluttet en YouSee boks eller et YouSee kort (CAM).

Derudover tilbydes flere streaming tjenester i "Bland Selv" pakken f.eks. Netflix, HBO Nordic, Nordisk Film m.fl. og disse kan man se via YouSee boksen og streame på de fleste smart-tv, pc/tablet/ipad osv.

Hvis du ønsker "Bland Selv", så skal du henvende dig til YouSee. Dette kan gøres via YouSee´s hjemmeside, ved at ringe til kundeservice på 70 70 40 70 eller ved at besøge en YouSee butik.

Bemærk, at det kan være nødvendigt med et pakkefilter-skift, hvis man vælger "Bland Selv".

Få mere at vide om "Bland Selv" på YouSee´s hjemmeside

Man kan desuden se tv-kanalerne på web tv. Dette kræver dog, at man først opretter sig som bruger hos YouSee.